dilluns, 23 de juny del 2008

Premi per a Núria Santapau, alumna de l'IES Julio Antonio



Una alumna del nostre centre, Núria Santapau Rojals, ha guanyat el primer premi de redacció Coca-cola en llengua catalana. Si en voleu saber més i llegir el seu text us remeto al nostre web
La imatge de la noia, acompanyada del seu professor de català, l'Alfons Argilaga, és per mi el símbol de l'esforç i la feina callada i ben feta que es fa des de molts centres públics. Dir això en uns temps amb tantes notícies negatives en relació a la qualitat del nostre sistema educatiu em sembla un estímul reconfortant.
Avui he saludat la Laila, la vaig rebre al nostre centre fa dos cursos, acabada d'arribar de prop de Nador. Enguany ha obtingut el graduat en ESO amb una qualificació de notable en català. M'ha recordat que la seua professora de català d'enguany i jo mateix, en algun moment, amb les nostres exigències, l'havíem fet plorar. M'ho ha dit contenta, amb un somriure als llavis i als ulls.